openingsuren auto autosupermarkt
di10u tot 19u
wo10u tot 19u
do10u tot 19u
vr10u tot 19u
za10u tot 18u
zo10u tot 18u
open op feestdagen, behalve Kerstdag & Nieuwjaarsdag
tel. 050 38 30 14
[email protected]
openingsuren service center
di8u15 tot 12u - 13u tot 17u30
wo8u15 tot 12u - 13u tot 17u30
do8u15 tot 12u - 13u tot 17u30
vr8u15 tot 12u - 13u tot 17u30
 
onderhoud alle merken steeds op afspraak
tel. 050 38 30 14
[email protected]
wat klanten over Cardoen vertellen
zeer tevreden
Mr. R De Vogelaere uit Assebroek
Alles is altijd in orde geweest. Afspraken nagekomen
Robin uit Lebbeke
Op 1 keer na, maar was een misverstand.
Ja, zeker ! Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam ! En je wordt niet onder druk gezet .
Mevr. M Celis uit Oostende
Vlotte en vakkundige bediening
Patrick Marcel J uit Assebroek
Vriendelijk personeel en een goed service
Xavier uit Bredene
zeer vriendelijke verkoper. ik werd hartelijk onthaald en werd een drankje aangeboden. ik voelde mij op mijn gemak en alles werd zeer duidelijk uitgelegd van papierwerk tot de uitrusting van de wagen zelf.
Mevr. Kimpe uit Varsenare
Zeer tevreden over de service! Vriendelijke onthaal, duidelijke uitleg gekregen. Professioneel!
Katrien Gerarda uit Wingene
goeie uitleg en klant vriendelijk
Aäron uit Zandvoorde (Oostende
Zeer vriendelijke geholpen geweest met de keuze van een nieuwe auto.
Mr. Verté uit Blankenberge
Alles was prima !
Yannick Marie C uit Brugge
Perfect , goede service, super vriendelijke jongens.
Gina uit Oudenburg
Enorm tevreden. Goede service en behulpzaamheid.
Sandra Sonja L uit Brugge
helemaal tevreden, niets aan toe te voegen
Martin uit Assebroek
Auto laten overkomen van andere vestiging om testrit te maken. Testrit gedaan, auto besteld, een week later oplevering. Hele vlotte, vriendelijke service.
Christophe Gaston R uit Oostkamp
Directe service,vriendelijke verkopers,goede uitleg als je iets vroeg
Vanessa Mariette uit Oostkamp
Heel tevreden;
Christoph uit brugge
Super vriendelijk, aangenaam een topper
Fabienne Anne-Marie uit Oostkamp
Uitleg over de auto's was perfect.
Mevr. J Dellobel uit Wingene
Vriendelijk,gedienstig en vlot.
Geneviève Jeanne F uit Oostkamp
Vlotte service, afspraken werden correct nagekomen.
Carine uit Koksijde
Super tevreden, deskundige uitleg, geen gepush om auto te kopen...
Dorine Adrienne C uit Adegem
zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers
Mevr. F Soete uit Lombardsijde
Alles was in orde, zeer vriendelijk, geen verkopers in een strak maatpak die je onder tafel praten maar down to earth mensen.
Marieke uit Beernem
Alles was tip top in orde
Mevr. Dehantschutter uit Ichtegem
zeer vriendelijk onthaal en personeel ; mensen waar je je direct thuis voelt.
Mevr. Matten uit De Panne
Vriendelijkheid en goeie uitleg over de wagens.
Ann Yolande uit Diksmuide
de ontvangst, de uitleg geen enkele opmerking
Mr. Buggenhout uit Koksijde
De verkoper gaf mij een correcte uitleg over de 2 auto's waar ik aan twijfelde.
Martine Gabrielle uit Brugge
Wij hadden dringend een auto nodig - deze werd geleverd op minder dan één week. Uitstekend!
Alain Walter uit Assebroek
Alles was er goed geen opmerkingen pluspunt was dat we er na 19u ook terecht konden omdat ik moet werken en pas om 19u ten vroegste thuis ben.
Mevr. A Schaetsaert uit Zeebrugge (Brugge)
goede en vriendelijke klantenbehandeling.
Mr. M Vanassche uit Oostkamp
Héél zeker. Simon heeft nuttige info gegeven en kon ook alle vragen van ons beantwoorden. Alles was heel correct en vriendelijk,zeker niets op aan te merken (kregen een koffie aangeboden tijdens het wachten)!
Mevr. L Deproost uit Wingene
Vriendelijke ontvangst en goede uitleg over de auto en bereid om in toekomst op vragen te antwoorden.
Luc uit Loppem
Vriendelijk onthaal, correcte informatie zonder opdringerig te zijn.
Jan uit Zeebrugge (Brugge)
Alles is zeer goed verlopen. Vriendelijk en behulpzaam en alles volgens afspraak. Perfect.
Mr. Mus uit Brugge
Aangename sfeer, goed overzicht, ruime keuze
Herman Joan A uit Assebroek
Heel vriendelijk en gaf heel veel uitleg. We kregen rustig de tijd om alles uit te proberen hoewel het al tegen 7uur liep.
Mevr. Beerlandt uit Tielt
echt een top service op alle gebied. Ontvangst, uitleg, gedienstig, ik kan niet meer verwachten.
Mr. Beckx uit Vlissegem
Dacht dat men zou aandringen om te kopen. Was echter niet het geval. Je kunt er in alle vrijheid rondkijken .
Mr. Quaghebeur uit Poperinge
vriendelijk onthaal en correcte service
Guy uit Bredene