Nous parlons aussi français !
openingsuren auto autosupermarkt
di10u tot 12u - 13u tot 19u
wo10u tot 12u - 13u tot 19u
do10u tot 12u - 13u tot 19u
vr10u tot 12u - 13u tot 19u
za10u tot 12u30 - 13u30 tot 18u
zo10u tot 12u30 - 13u30 tot 18u
open op feestdagen, behalve Kerstdag & Nieuwjaarsdag
tel. 056 72 54 38
[email protected]
openingsuren service center
di8u tot 12u - 13u tot 17u
wo8u tot 12u - 13u tot 17u
do8u tot 12u - 13u tot 17u
vr8u tot 12u - 13u tot 15u
 
onderhoud alle merken steeds op afspraak
tel. 056 72 54 38
[email protected]
wat klanten over Cardoen vertellen
vriendelijke verkoper, alles vlot afgehandeld, alle vragen direct opgelost, enkel mails gestuurde en direct antwoord gekregen, personeel om trots op te zijn.
Filip Eddy uit Izegem
De uitleg en de ruime keuze vond ik goed en het bord met de prijs waar goede info op staat.
Fabienne Elisa A uit Oostrozebeke
alles was goed, vriendelijk, correct, goede uitleg.
Freddy uit Kortrijk
Vriendelijke ontvangst. Niet opdringerig. Alle bijkomende diensten (garantie+, lening,;;;) mooi aangeboden maar niet opdringerig.
Carline Angelique uit Deerlijk
Ik werd op de hoogte gehouden van wijzigingen van de levertijd. Ik kon ook gratis gebruik maken van een vervangwagen (maar was niet nodig).
De verkoper was op de hoogte over de kwaliteiten van deze auto, hij drong niet één keer aan om te kopen (en dit is voor ons bijzonder belangrijk), bij het bezoek aan de toonzaal voor de proefrit zagen we nog een andere wagen in de toonzaal die ons aantrok.
Dimitri Frans G uit Kortrijk
Zonder enig aarzelen reed de verkoper die wagen buiten voor eveneens een proefrit. Terug zonder enig aandringen.
De tweede wagen was een dieselmotor, hier hadden we vragen over (diesel en de toekomst) de verkoper gaf ons perfect advies
Vriendelijke doch geen opdringere verkoper, dus heel positief
Maryleen Laurette G uit Marke (Kortrijk)
Ik was heel tevreden. Je moest niet lang wachten tot ze bij je kwamen. Ze lieten meteen de auto zien die we hadden gereserveerd en we kregen meteen al een mooie uitleg er rond. We kregen ook voldoende te tijd om eens te kijken ernaar. We hadden zeker geen opdringerig gevoel bij de verkoop.
Yasmine Lea uit Zwevegem
Supervriendelijk personeel!
Nicolas Paul J uit Harelbeke
vriendelijke verkoper ,alles is volgens afspraken geregeld geweest
Patrick Fernand uit Roeselare
goede en vriendelijke service, zeer capabele verkoper
David André C uit Menen
Zeer tevreden, zeer goede en vriendelijke verkoper. Heeft alles zeer goed uitgelegd, zowel bij het kopen van de wagen als bij het afhalen van de wagen.
Yulia Vladimirovna uit Zottegem
Verkoper kon op alle vragen antwoorden en deed alles om het snel te laten verlopen, super werknemer!
Peter - Nathalie uit Bissegem
Zeer vriendelijk,hulpvaardig en niet opdringerig!(wat een must is tegenwoordig-voor mij toch-) Zou zelfs zeggen beter dan in een merkgarage!
Stephaan uit Roeselare
Ontvangst, uitleg. Zeer vriendelijke verkoper
Dany André uit Sint-Denijs
Algemeen was lles super goed in orde !
Mr. Nauwelaerts uit Kuurne
Service, uitleg en onthaal en wat super goed was is dat ze niets opdringen, maar rustig je laten rond kijken en indien je vragen hebt deze dan wel beantwoorden... top team in Kortrijk!
Micheline Agnes uit Wevelgem
Ik ben super tevreden over het uitleg en de aankoop van de wagen
Mia uit Zwevegem
Vlotte en eerlijke hulp
Kathalina Josephine uit Menen
perfect. Vriendelijk, gedienstig, goede, volledige en juiste informatie, beschikbaarheid,
Paul Constant C uit Beveren (Leie)
Goede afspraken gemaakt en netjes nageleefd, vriendelijk onthaal, uitleg bij alles en een vertrouwensgevoel
Jerry Luc uit Wevelgem
Zeer vriendelijk personeel, niet pusherig. Goede uitleg over de wagen. Meteen keken ze ook of er een reservewiel bijbesteld kon worden. Bij afhaling was het blaadje met "Veel plezier met uw nieuwe wagen" wel tof als extraatje. Top.
Eline Maria A uit Menen
De eerste uitleg was goed en vriendelijk
Jessica uit Bissegem
ja heel tevreden goede uitleg gekregen bij alles wat we gevraad hebben.
Frederik Gerard E uit Roeselare
Vlot
Amber uit Ardooie
Afspraken, opvolging nodige documenten voor verzekering en snelheid van klaarzetten voor afhaling wagen met winterbanden;
Johan uit Wakken
Service plus contract + winterbanden extra aangekocht bij Cardoen.
Het personeel was vriendelijk en spontaan en beleefd.
Mevr. Staelens uit Wevelgem
Vriendelijke verkoper en goede uitleg
Roland Bernard uit Ingelmunster
Vriendelijk en goede uitleg
Stef Roland uit Desselgem
Goeie service, super vriendelijke en behulpzame verkoper
Petra uit Zwevegem
zeer content. Leuk dat de verkoper gezichten goed kan herkennen, dit maakt het persoonlijker en aangenaam
Lindsay Ingrid uit Wevelgem
De verkoper was heel vriendelijk en won direkt ons vertrouwen, hij drong zich ook niet op en atwoordde op al onze vragen. Gaf veel uitleg over het servicecontract en de financiering.
Alain Joseph uit Izegem
Verkopers zijn paraat, zonder aan te dringen en dus voor mij goed.
Stijn Raf uit Hulste
Persoonlijk contact met ene Dominique (=verkoper) was echt goed. Rustig, zonder aan te dringen, tijd gevend en toch efficiënt.
Mr. Michel M Verhamme uit Koksijde
rustige, duidelijke aanpak, proactief
Caroline Agnes G uit Kortrijk
Ja ik was vriendelijk alles mooi uitgelegd wat ik heb gevraagd + direct een testritje mogen meepikken
M. Bouckaert uit Menen
heel tevreden ,vriendelijk geholpen,papier werk meehelpen invullen ,alle plus en min puntjes duidelijk uitgelegd,beleefd,altijd ontvangen met een lachend gezicht
Dave Robert A uit Menen
Behulpzame verkoper. Aanbod.Goedeninfo over administrarie. Ontvangst en monteren platen. Zeer nette wagens.
Maarten uit Harelbeke
Goede persoonlijke uitleg. Eerlijke uitleg en niet opdringerig. Uitleg zonder verplichting. Ook bij nadere opvolging via mail of telefoon werd ik altijd op de hoogte gehouden. Wagen werd vroeger geleverd dan verwacht, zeer goed! :)
Fébe Katrien R uit Menen