openingsuren auto autosupermarkt
di10u tot 19u
wo10u tot 19u
do10u tot 19u
vr10u tot 19u
za10u tot 18u
zo10u tot 18u
open op feestdagen, behalve Kerstdag & Nieuwjaarsdag
tel. 03 489 04 98
[email protected]
openingsuren service center
di8u30 tot 18u
wo8u30 tot 18u
do8u30 tot 18u
vr8u30 tot 18u
 
onderhoud alle merken steeds op afspraak
tel. 03 489 04 98
[email protected]
wat klanten over Cardoen vertellen
Uitleg was ok. Had al beslist dit model te kopen voor ik Cardoen binnenstapte.
Marina Joanna uit Ranst
Goede uitleg, zeer vriendelijk en correct
Mark uit Keerbergen
Heel tevreden,zijn fantastisch geholpen door verkoper Steve.
Mr. Renmans uit Herselt
heel goed de mensen daar maken tijd voor u en correct
Luc Emiel L uit Boechout
Vriendelijke verkoper en goede uitleg bij afhalen auto
Mr Jonckers uit Tielt-Winge
Heel tevreden over alles !!
Rudy Jean J uit Duffel
Alles was zeer goed, we werden goed opgevangen en met en tas koffie erbij was het nog beter
Kalinka uit Bilzen
Uitgebreide uitleg, testrit was onmiddellijk beschikbaar.
Myriam Nancy uit Aarschot
alles goede uitleg gekregen van alles
Wim Maria A uit Nijlen
Was gewoon perfect !
Mevr. Capiau uit Oelegem
Zeer tevreden
Vera Rosalie A uit Baal
Service was heel goed, met een goede uitleg
Mevr. Van Der Aa uit Lier
Heel vriendelijke verkoper. Heel veel uitleg over de wagen en alle andere nodige info.
Simonne Rosa uit Deurne (Antwerpen)
snelle service en goede ontvangst op al mijn vragen ook netjes een antwoord gekregen
David Mariette F uit Mechelen
vriendelijke mensen en auto snel in orde gemaakt
Jimmy Maria tuit Lier
Alles was SUPER goed .
Mr. Fransen uit Duffel
Vriendelijke ontvangst goede uitleg
M. De Win uit Putte
De hulp ter plaatsen was zeer goed, al men vragen zijn beantwoord geweest.
Mr. Huon uit Keerbergen
duidelijke antwoorden op men vragen. Hebben alles voor me geregeld en me op de hoogte gehouden.
Mr. Proost uit Borsbeek (Antw.)
Zeer!
Max Thérèse A uit Kalmthout
Super tevreden
Mevr. Rovins uit Duffel
ontvangst, uitleg voertuig, uitleg mogelijkheden, uitleg afleveringsprocedure,
Mevr. E Smets uit Duffel
Goed onthaal, vlotte service, steeds op de hoogte gehouden van aflevering wagen
Mevr. Hellemans uit Herentals
de service was zeer goed erg vriendelijk
Sandra Marcelle J uit Duffel
De uitleg en service in het algemeen
Jan Karel uit Nijlen
De service bij cardoen lier was zeer goed. Heb daar geen enkele opmerking over. Daar word je tenminste direct geholpen als je binnenkomt.
Mr. Smits uit Schilde
Perfecte en correcte service!!
M. Van Extergem uit Duffel
Vriendelijke en behulpzame verkopers. Je kreeg antwoord op al je vragen.
Josee uit Duffel
Heel tevreden !
Mr. Van De Ven uit Brecht
de service was goed en werd er ook geholpen
Veerle Petrus A uit Schilde
De flexibiliteit van de verkoper en het maken van de overeenkomsten waren goed.
Kirsten en Matthew uit Kontich
meer dan tevreden...klantvriendelijk, snel en btrouwbaar
Mevr. J Geerinckx uit Olen
Vriendelijk onthaal, goede uitleg
Mevr. J Nieborg uit Stabroek
We zijn tevreden over de hele lijn , de verkoper heeft ons heel goed geadviseerd.
Mr. Cuypers uit Mechelen
topservice...goede uitleg,verkopers die tijd voor je nemen
Nadia Adriana J uit Boechout
Vlot en vriendelijk, top-team
Rudolf Jozef uit Lier
De service was tip top in orde
Mevr. Verbraeken uit Duffel
ja. het onthaal, de behulpzaamheid,de vriendelijkheid
Freddy Hendrik B uit Putte
Zeer goede ontvangst en gesprek met verkoper. Koop was snel afgerond.
Mr. Liekens uit Beerzel
Snel gehandeld en heel vriendelijk
Tim uit Lint
Over de hele lijn in orde
Mevr. Eggers uit Lier
Ik was tevreden over de service,ja. Ervaren werkmannen geven je een gerust gevoel.
Ingrid uit Sint-Katelijne-Waver
de verkopers zijn er super vriendelijk , kan niet beter zijn .
Mr. Van Baelen uit Putte
vriendelijke service alles duidelijk en correct
Mevr. C Dr. Hayen uit Berchem (Antwerpen)
vriendelijke verkopers, nette toonzaal en auto's
Jo Cornelia uit Begijnendijk
Verkopers waren vriendelijk en duidelijk.
Mr. Drossaert uit Berchem (Antwerpen)
De uitleg over wagen was goed. kleur die ik voor ogen had was net verkocht, bleek een week later terug vrij te komen en heb zonder problemen mogen switchen van kleur. Zo had ik toch nog mijn geel.
Mr. Van Roy uit Mechelen
Aankoop was goed.
uit Asse
Niet opdringerig en rustgevend
M. Ceulemans uit Ranst