Antwoord voor:

  • Jong gebruikte auto’s
  • auto’s met een Cardoen service+ contract
  • auto’s met Cardoen verlengde waarborg

Heb je een bijna-nieuwe auto bij ons gekocht? Of heb je een Cardoen service+ contract of Cardoen verlengde waarborg? Dan gebeuren herstellingen onder waarborg best in een Cardoen Service Center in je buurt. Op die manier kunnen we je waarborg blijven garanderen.

Antwoord voor:

  • Nieuwe auto’s

Heb je een nieuwe auto bij ons gekocht en geen Cardoen service+ contract of verlengde waarborg? Dan laat je herstellingen best uitvoeren in een Cardoen Service Center in je buurt. Want Cardoen kent je wagen het beste. Bovendien hebben we ervaring met herstellingen van alle merken.

Kan je moeilijk naar een Cardoen Service Center komen, bijvoorbeeld omdat je in het buitenland bent? Dan mag een garagist van je keuze de herstellingen uitvoeren. Wij regelen de administratie en betaling rechtstreeks met hem.

Je vindt de procedure in je Cardoen waarborgboekje. Belangrijk: vraag altijd aan je garagist om Cardoen eerst te contacteren voordat hij de herstelling uitvoert.

Question Type: 
Cardoen service center
weight: 
4
bel gratis 0800 17 023 of mail ons

je kan tot 4 auto's eenvoudig met elkaar vergelijken

sluitenmenu sluiten

je recent bekeken auto's

sluitenmenu sluiten