Ontdek het ruime aanbod auto's van 25 merken aan de laagste prijs online & in onze 16 vestigingen.

De waarden van Aramis Group


1 min. lezen

Sinds 2018 is Cardoen onderdeel van de Aramis Group. Deze Europese groep wil de komende jaren het voorkeursplatform om tweedehands auto’s online te kopen worden. De groep bestaat uit het Franse Aramis, het Britse CarSupermarket, het Spaanse Clicars, het Oostenrijkse OnlineCars en het Italiaanse BrumBrum.

De Aramis Group heeft 3 fundamentele waarden gedefinieerd: vertrouwen, ambitie en betrokkenheid. Deze waarden verspreiden zich doorheen de hele organisatie om zo consistentie en efficiëntie te garanderen.

Vertrouwen

Vertrouwen centraal stellen in onze waarden betekent dat we dagelijks kiezen voor integriteit en eerlijkheid.

Dagelijks stellen klanten vertrouwen in onze groep door ons verantwoordelijk te maken voor hun automotive project.

Als groep vertrouwen we erop dat elke medewerker het vermogen heeft om de visie van de groep te volgen, de verantwoordelijkheid voor de strategie op zich neemt en deze dagelijks uitvoert.

Ambitie

De ambitie van elke medewerker van Aramis Group is om in elk land de beste oplossing te bieden voor de aankoop van een auto. Dit door een onberispelijke ervaring en servicekwaliteit te bieden.

Het is onze ambitie om gedurfd te innoveren en digitale oplossingen centraal te stellen in de klantenervaring.

Betrokkenheid

Betrokkenheid is de drijvende kracht achter ons bedrijf en maakt ons ervan bewust dat de aankoop van een auto een belangrijke beslissing is in het leven van onze klanten.

Wij zijn toegewijd aan het voortdurend verbeteren van onze servicekwaliteit zodat we onze klanten een onvergetelijke ervaring kunnen bezorgen.

Ook intern krijgt dit engagement vorm: bij Aramis Group krijgt elke medewerker de kans op een gevarieerde, vormende en stimulerende professionele loopbaan.