Ontdek het ruime aanbod auto's van 25 merken aan de laagste prijs online & in onze 16 vestigingen.

Hoe verloopt het aankoopproces van jouw auto bij Cardoen?


2 min. lezen

Bij Cardoen doen we geen half werk. Een ruim aanbod aan kwaliteitsauto’s, flexibele financieringsopties en een uitzonderlijke klantenservice maken dat je vol vertrouwen de weg op kunt.

Hier vind je een overzicht van ons aankoopproces, ontworpen om je de best mogelijke ervaring te geven en te voldoen aan al je autobehoeften.

Stap 1: maak je keuze en krijg de beste prijs

Ontdek ons ruim aanbod aan nieuwe en refurbished tweedehandsauto’s online of in een van onze zestien vestigingen in België. Bovendien garanderen we de beste prijs op elke auto in stock.

Stap 2: reserveer je favoriete auto

Heb je je favoriete auto gevonden? Dan kun je de auto online of in de dichtstbijzijnde Cardoenvestiging reserveren.

Stap 3: bepaal je extra opties

Heb je meer uitrusting nodig voor je nieuwe auto? Wij zorgen ervoor! Lederen interieur, winterbanden, parkeersensoren, geïntegreeerde GPS, … Cardoen past de auto aan jouw wensen aan!

Stap 4: bescherm jezelf zo goed mogelijk

Naast de basisgarantie kun je genieten van een verlengde waarborg van 10 jaar vanaf de datum van eerste inschrijving.

Stap 5: kies voor onze all-inclusive diensten

Wil je graag alles onder één dak? Onze medewerkers berekenen voor jou de kosten van je verzekering en kunnen zelfs je financiering regelen. Een Service+ onderhoudscontact en Cardoen Lease behoren ook tot de mogelijkheden.

Stap 6: lever je oude auto in bij Cardoen?

Wil je je huidige auto verkopen? Cardoen koopt je auto graag over en biedt je de hoogste overnamepremie van de markt.

Stap 7: ga met je nieuwe auto de weg op

Zodra we de volledige betaling voor je nieuwe auto hebben ontvangen, sturen we je alle relevante documenten via de mail en regelen we een afspraak in de showroom om je auto op te halen.

Zet het contact aan en geniet van het rijden met je nieuwe auto!

Bij Cardoen heb je 14 dagen retourrecht

Een nieuwe auto online kopen is een spannende gebeurtenis. Je koopt natuurlijk niet elke dag een auto online en dan wil je 100% zeker zijn dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Daarom biedt Cardoen je 14 dagen bedenktijd nadat de auto bij jou geleverd is. Zo kan je in alle rust je nieuwe aankoop uitproberen. Is de auto toch niet 100% wat je ervan verwacht had? Geen enkel probleem: wij nemen de auto zonder problemen terug. Zo kun jij met een gerust gevoel online kopen bij Cardoen.

Wanneer kan je gebruik maken van je retourrecht?

Voor overeenkomsten op afstand gesloten heb je het recht om af te zien van de aankoop. Dit betekent dat je de aankoop van je auto hebt afgesloten via de website van Cardoen of in de toonzaal zonder dat de auto getoond kon worden.

Je kunt de auto retourneren binnen de 14 dagen na levering. Je mag maximaal 1.000km met de auto gereden hebben en de auto moet schadevrij zijn. Daarnaast moet de auto integraal betaald zijn.

Deze regeling geldt zowel voor een nieuwe als voor een tweedehandsauto die je bij Cardoen hebt gekocht.

Wat moet je doen als je je auto wilt retourneren?

Ben je toch niet 100% tevreden van je aankoop? Vul dan het herroepingsformulier in en mail het binnen 14 dagen na levering van je auto naar [email protected] of stuur het per aangetekende zending op naar de vestiging waar je de auto kocht. Zodra wij je herroeping hebben ontvangen, neemt een van onze medewerkers contact met je op om de terugname te regelen.

Wat moet je meebrengen als je je auto terug brengt?

Wij kunnen het aankoopbedrag enkel terugstorten als je alle sleutels en alle documenten inlevert bij teruggave van de auto. In dat geval betalen we je de volledige aankoopsom, het bedrag van de BIV en de rijtaks binnen de zeven werkdagen terug.

Lees hier onze algemene voorwaarden nog even na.