antwoord op de meest gestelde vragen...

meest gestelde vragen over Cardoen autosupermarkt

Wat betekent de LAAGSTE PRIJS garantie bij Cardoen ?

Cardoen garandeert je de LAAGSTE PRIJS op elke nieuwe auto (0 km) in stock. Wekelijks vergelijken wij onze prijzen met identieke auto's van andere autodealers. Vind je toch dezelfde auto elders voor een lagere prijs ? Dan betaalt Cardoen je het verschil terug ! 

Voorwaarden :

  • we vergelijken enkel met een identiek voertuig = dezelfde motorisatie, uitrusting & uitvoering
  • Kan je ons het bewijs (= een gedrukte - of internetpubliciteit) voorleggen van een officiële dealer met een lagere prijs ? Dan passen wij meteen onze prijs aan, en bieden je € 150 extra voordeel.
  • met een geprint of handgeschreven document wordt geen rekening gehouden
  • Heb je de auto gekocht ? Dan betalen we je, voor levering, het verschil terug.

 

Wat is het verschil tussen een nieuwe, nieuw-eindereeks en jong gebruikte auto?

Bij Cardoen ontdek je naast een ruime keuze aan nieuwe auto’s ook nieuw-eindereeks modellen. Als er een nieuw model op de markt komt, blijft een grote voorraad van het vorige model staan. De dealers zitten ermee, want ze moeten het nieuwe model verkopen. Cardoen koopt deze auto’s op en plaatst ze in de showroom als nieuw-eindereeks. Deze gloednieuwe auto’s zijn tot 40% voordeliger! Absolute buitenkansjes dus! Verder vind je bij Cardoen een uitgebreid aanbod jong gebruikte auto’s tegen een heel lage prijs met gemiddeld slechts 15.000 km op de teller. Zo goed als nieuw, maar stukken goedkoper.

Waarom is een auto bij Cardoen voordeliger dan bij de dealer?

DE BESTE PRIJS UIT HEEL EUROPA : Cardoen heeft geen vaste contracten met een fabrikant. Onze auto’s komen uit die Europese landen, waar ze het voordeligst zijn. En omdat we steeds meerdere auto’s tegelijk kopen kunnen we nog interessanter aankopen. LAGE KOSTEN = LAGE PRIJZEN : Bij Cardoen vind je geen marmer op de vloer, staat de verwarming een graadje lager en wie meer info wil krijgt geen dure folders maar een eenvoudige infofiche. Door dergelijke besparingen houden we onze kosten laag, en kunnen we je onze auto’s voordeliger aanbieden.

Heeft Cardoen alle merken en modellen op voorraad?

Als we onze klanten geen belangrijk prijsvoordeel kunnen bieden, nemen we een bepaald model niet in onze voorraad op. Bij ons vind je steeds de interessantste autokoopjes uit Europa.

Heeft Cardoen steeds het nieuwste model in voorraad?

De meeste van onze auto's zijn van het nieuwste model, maar soms kopen we auto's van een vorig modeltype. Het prijsvoordeel op nieuw-eindereeks auto's is enorm. Dergelijke koopjes zijn tot 40 % voordeliger, dat willen we je niet onthouden.

Geeft Cardoen nog korting op de geafficheerde prijzen?

Cardoen biedt je elke dag de laagste prijs voor nieuwe auto's in België. Vind je dezelfde nieuwe auto elders toch goedkoper, dan betalen wij je het verschil terug. Zo zeker zijn we van onze prijzen.

Wat als een wagen op de website verwacht, gereserveerd of verkocht is ?

De stock op onze website wordt elk uur up to date gehouden met onze reële stock. Als een auto GERESERVEERD staat, wil dit zeggen dat iemand via de website € 100 waarborg betaalde om de auto 7 dagen opzij te houden voor hem/haar. Heb je interesse in een gereserveerde wagen ? Neem contact op met een Cardoen verkoper, en hij kan je op de hoogte houden van eventuele veranderingen in de reservatie, of gelijkaardige auto's uit onze stock. Als een auto VERKOCHT is, wil dit zeggen dat deze zich niet meer in onze stock bevindt. Heb je interesse in een verkochte wagen ? Neem contact op met een Cardoen verkoper, en hij kan je op de hoogte brengen van auto's die je interesseren. Als een auto VERWACHT is, wil dit zeggen dat hij weldra in onze toonzaal te bezichtigen zal zijn. Heb je interesse in een verwachte wagen ? Neem contact op met een Cardoen verkoper, en hij kan je vertellen wanneer je de auto kan komen bezichtigen.

Wat zijn de verkoopsvoorwaarden bij Cardoen?

Hier vind je de algemene verkoopsvoorwaarden van Cardoen.

meest gestelde vragen over Cardoen service center

Waar moet ik gaan voor het onderhoud?

Elke Cardoen autosupermarkt heeft zijn eigen werkplaats (behalve Doornik) met perfect geschoolde mechaniekers. indien je elders wenst te gaan voor het onderhoud van je auto is dat geen probleem. Uit ervaring weten we dat Cardoen klanten overal goed ontvangen worden.

Ben ik welkom bij een merkdealer met een auto van Cardoen?

Een merkdealer verdient aan de verkoop van zijn auto's nauwelijks nog iets. Het onderhouden van de auto’s is echter wel rendabel. Het is dus logisch dat zij voor het onderhoud graag nieuwe klanten ontvangen, dus ook Cardoen klanten.

Zal ik bij een merkdealer niet meer moeten betalen voor het onderhoud voor een auto die van Cardoen komt?

De uurtarieven van elke garage zijn vast en moeten voor elke klant gehanteerd worden. De meeste merken hebben vooraf bepaalde, vaste prijzen voor een klein en groot onderhoud. Het maakt dus niet uit waar je de auto gekocht hebt die je aanbiedt bij de dealer voor het bepalen van de prijs van het onderhoud.

Moet ik voor een herstelling onder waarborg telkens terug naar Cardoen komen?

Als je bij Cardoen een nieuwe auto koopt, mag de herstelling onder waarborg gebeuren door de garagehouder van je keuze. Cardoen regelt de administratie en de betaling rechtstreeks met hem. Je vindt de procedure in je Cardoen waarborgboekje. Vraag aan je garagist Cardoen te contacteren voor hij de herstelling uitvoert. Voor bijna-nieuwe auto’s moet je de herstellingen in waarborg wel laten gebeuren in de vestiging waar je je auto kocht. Indien je een verlengde waarborg of "service +" hebt op je nieuwe auto, gebeurt het onderhoud wel bij Cardoen.

Moet ik met een auto van Cardoen naar de keuring?

De Cardoen auto's worden geleverd met een Belgisch gelijkvormigheidsattest en een geldig keuringsdocument. Enkel nieuwe auto's die nog geen inschrijving hadden, dienen geen keuringsdocument te hebben. Je auto moet dus, zoals elke andere auto, een technische keuring ondergaan.

Kan Cardoen alle herstellingen uitvoeren?

De mekaniekers van Cardoen kunnen 95% van alle werken in de Cardoen werkplaatsen uitvoeren. Voor de overige 5% specifieke jobs wordt samengewerkt met specialisten. Cardoen regelt voor jou het nodige, zodat je slechts 1 aanspreekpunt hebt.

bel gratis 0800 17 023 of mail ons

je kan tot 4 auto's eenvoudig met elkaar vergelijken

sluitenmenu sluiten

je recent bekeken auto's

sluitenmenu sluiten